سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روغن توربین و کاربرد های آن

توربین هایی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرند نیاز به روانکاری دارند که این روانکاری توسط روغن توربین انجام میشود. روغن توربین از لحاظ ساختار شیمیایی تفاوت زیادی با دیگر روغن ها دارد و تنها مناسب برای روانکاری انواع توربین میباشد. روغن توربین از میزان مصرف بالایی به دلیل ابعاد بزرگی که توربین ها دارند برخوردار است. از جمله وظایفی که روغن توربین انجام میدهد میتوان به روانکاری یاتاقان ها و چرخ دنده ها، انتقال حرارت و خنک کاری یاتاقان ها، عملکرد مناسب هیدرولیکی و و محافظت از زنگ زدگی اشاره نمود.


خرید روغن توربین

برای اینکه روغن توربین از ویژگی های نام برده شده در بالا برخوردار باشد باید از یک سری خصوصیات برخوردار باشد. جلوگیری از اکسیداسیون یکی از مواردی است که باید در خرید روغن توربین لحاظ کنید. روغن توربین که از خاصیت ضد اکسیداسیون برخوردار باشد میتواند تا حد زیادی از پوسیدگی و فرسایش آن جلوگیری کند. جلوگیری از کف کردن، جلوگیری ار خوردگی و فرسایش و جدا پذیری آب و هوا از ویژگی های یک روغن مناسب است و قبل از خرید روغن توربین با کیفیت بالا باید آنها را مد نظر داشته باشید. برای خرید روغن توربین هر برندی که به شما پیشنهاد شد را خریداری نکنید زیرا برخی از برندها کیفیت چندان مناسبی ندارند و علاوه بر اینکه نمیتوانند عملیات روانکاری را به خوبی انجام دهند باعث آسیب رساندن به قطعات داخلی نیز میشود. خرید روغن توربین را با دریافت اطلاعاتی از فروشنده خریداری کرده و نسبت به برندی که به شما معرفی میشود نیز تحقیقات و بررسی های لازم را انجام دهید. ماندگاری روغن نیز آخرین نکته ای است که برای خرید روغن توربین در نظر بگیرید. ماندگاری روغن توربین باید بسیار بالا باشد و از خرید روغن هایی که در مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست میدهند اجتناب کنید.

 

فروش روغن توربین

در فروش روغن توربین شرکت های زیادی مشغول به فعالیت هستند که برخی وارد کننده و برخی دیگر تنها فروشنده هستند. فروش روغن توربین در شرکت هایی که تنها فروشنده هستند با قیمت بالاتری انجام میشود. فروش روغن توربین در شرکت هایی که وارد کننده و فروشنده هستند با قیمت های بسیار مناسبتری در حال انجام است زیرا در این دسته از شرکت ها هیچ واسطه ای وجود ندارد و محصولات با نازلترین قیمت ها به دست مشتری و مصرف کننده میرسد. از جمله شرکت هایی که توانسته با فروش روغن توربین بدون واسطه و مستقیم نظر مشتریان را جلب نماید شرکت پترو تجهیز ورانکاران صدرامیباشد. این شرکت از جمله شرکت های وارد کننده است و محصولات را با نازلترین قیمت ها عرضه میکند. فروش روغن توربین زمانی تنها به صورت حضوری انجام میشد اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی فروش این نوع روغن و همچنین دیگر روانکارها بصورت اینترنتی نیز میسر شده است و میتوان خرید خود را بصورت اینترنتی انجام داد. فروش روغن توربین بصورت اینترنتی این مزیت را بوجود آورده است تا در هر زمان از شبانه روز خرید محصول و یا محصولات مورد نظر خود را انجام داده و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمود.